"Hejka, jestem Julia"

Pierwszy post można porównać do pierwszego wrażenia - ma się tylko jedną szansę na pokazanie siebie z jak najlepszej strony. To czego będzie dotyczył mój pierwszy post... ta myśl chodziła za mną cały dzień. Pomysłów było 1000 na minutę. W mojej głowie jedna za drugą przebiegały myśli "może napisze o tym co sprawiło, że postanowiłam założyć bloga" albo "może po prostu opisze mój dzisiejszy dzień" i wiele innych haseł. Gdy już wybierałam temat zawsze po dłuższej chwili stwierdzałam, że to nie nadaje się na pierwszy post. PIERWSZY POST- te słowa sprawiały, że czułam, że muszę to zrobić idealnie.
W końcu stwierdziłam, że postawię na naturalność i... napisze o sobie. Niby banalne ale to najlepszy sposób aby ludzie, którzy trafią na mojego bloga wiedzieli z kim mają do czynienia ;) A więc:
Jestem Julia :). Mieszkam niedaleko Poznania i w listopadzie skończę 19 lat. Jestem jedną z tych osób, które nie mogą usiedzieć 5 minut w jednym miejscu. Wszystko chciałabym zobaczyć i wszędzie chciałabym pojechać i to najlepiej od zaraz! Właśnie to powoduje, że trzeba mnie czasami sprowadzić na ziemie. Mogłabym zwiedzić cały świat po czym zapytać się moich towarzyszy "To gdzie teraz? Może Mars?" Oprócz podróżowania uwielbiam czytać zwłaszcza fantasy i powieści kryminalne. Jestem ogromną zwolenniczką seriali, oglądam je znacznie częściej niż filmy. Co do muzyki to słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. I to wszystko jeśli chodzi o ogólne informacje na mój temat, ponieważ nie chciałam za mocno się rozpisywać, a co gorsza przynudzać ;) 

Komentarze

Popularne posty